KŚ pytają pasażerów o satysfakcję

  • Koleje Śląskie poinformowały, że 2 sierpnia 2021 roku rozpoczęły badania satysfakcji pasażera. Są one prowadzone w celu zebrania opinii o świadczonych usługach przewozowych, pozyskania informacji dotyczących oczekiwań pasażerów wobec nowego taboru, a także zidentyfikowania potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

– To opinie i głos naszych pasażerów od zawsze były i nadal są dla nas najważniejsze. Codziennie podejmujemy starania, które sprawiają, że komfort podróży, stan taboru i standardy obsługi pasażerskiej
są na najwyższym poziomie. Badanie satysfakcji pasażera to kolejny krok w celu doskonalenia świadczonych przez Koleje Śląskie usług
– podkreśla Jakub Wosik, Rzecznik Pasażera Kolei Śląskich. 

Badania rozpoczęły się w poniedziałek i przeprowadzone są zarówno w formie ankiety elektronicznej, jak i wywiadu tradycyjnego, realizowanego na pokładach pociągów przy zachowaniu obowiązujących zasad reżimu sanitarnego. Uzyskane odpowiedzi będą analizowane co kwartał. Zapoznanie się z opiniami i ocenami poszczególnych obszarów funkcjonowania Kolei Śląskich pozwoli na zrozumienie aktualnych potrzeb pasażerów, a także wskaże kierunek najważniejszych działań, które powinny być wdrażane w celu nieustannego podwyższania satysfakcji klienta. Śląski przewoźnik zachęca do wypełnienia badania w formie elektronicznej na stronie https://ankieta.kolejeslaskie.pl/.

Fot. Kinga Mohr (OKnO na Śląsk)

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *