Zadzwoń jak nieodśnieżone

Podobnie jak w latach ubiegłych zarządca infrastruktury kolejowej apeluje do podróżnych o przesyłanie do w swoich zakładów informacji o peronach na których śnieg nie został odśnieżony, bądź zostało to zrobione źle, lub w sposób utrudniający życie pasażerom.


Jeśli przyjdziemy na jakikolwiek peron kolejowy w naszym kraju, będący pod nadzorem PKP PLK możemy zgłosić niezadowalający jego stan. Wystarczy zadzwonić pod numer konkretnego zakładu linii kolejowych, bo każdy peron w tym kraju należy do któregoś z nich i przekazać informację, że naszym zdaniem peron nie został należycie przygotowany do obsługi podróżnych.

Jeśli mamy dostęp do internetu to wystarczy wejść TUTAJ i wpisać w specjalnej wyszukiwarce nazwę stacji czy przystanku a ona wskaże nam właściwy zakład linii kolejowych i jego numer telefonu, gdzie możemy zgłosić informację, że peron jest niewłaściwie odśnieżony lub zalega na nam lód

2 komentarze

  1. Perony odśnieżarki firma X od 5 rano, śniegu nasypie w nocy duzo, jakiś nierozumiejący życia np.student zadzwoni 4 30 rano ze peron w ogóle Nie odsniezonny i jeszcze do. UTK -u i TVN -u zgłosi skandal. Dla czego nie ma o tym ze odśnieżanie jest objuczone pewnymi warunkami.

    1. Jeśli będzie zgłaszał kilkukrotnie, że o 4 30 peron jest nieodśnieżony to może zarządca infrastruktury zleci firmie odśnieżającej odśnieżanie wcześniej lub częściej. Z twojego komentarza widzę, że to ty nie rozumiesz życia bo zgłaszanie nieprawidłowości to najlepszy sposób, żeby je wyeliminować. Przecież zgłoszenie, że coś jest nie w porządku to nie jest automatyczne domaganie się kar i mandatów, jeśli dużo osób będzie zgłaszalo nieprawidłowości na jakimś przystanku to może zarządca infrastruktury zorentuje się, że organizacja wymaga poprawy – bez tego najprawdopodobniej, nie będzie w ogóle wiedział, że coś się dzieje. Najgorzej to siedzieć cicho i oczekiwać, że coś się zmieni.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *