Pochodne EN57 do przeglądu

Spółka Koleje Śląskie ogłosiła przetarg na usługę przeglądu 3 poziomu utrzymania elektrycznych zespołów trakcyjnych. Chodzi o 6 zmodernizowanych w różnym stopniu jednostek EN57.


Kończy się ważność przeglądów dla 6 zmodernizowanych jednostek EN57, dlatego też Koleje Śląskie ogłosiły przetarg, którego przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądu 3 poziomu utrzymania 6 elektrycznych zespołów trakcyjnych: typu 14WE o nr 01 i 03, serii EN57KM o nr 3001 i 3002, serii EN57AKŚ o nr 892 i serii
EN71AKŚ o nr 101.

Termin wykonania zamówienia dla każdej poszczególnej jednostki wynosi 25 dni kalendarzowych od momentu przekazania danego pojazdu. Koniec 2019 roku jest ostatecznym termin zakończenia całego zamówienia. Zwycięską ofertę poznamy najwcześniej 26 października.

5 komentarzy

  1. Za niedługo znowu nie będzie czym jeździć. Tak to jest jak wszystko na raz oddaje się na przeglądy. Najlepiej od razu niech cały tabor oddadzą na przeglądy i zastąpią ZKA albo kiblami z Przewozów Regionalnych, jak już robić to od razu wszystko.

  2. Ja to zrozumiałem tak, że na przeprowadzenie przeglądu 6 pociągów mają czas do końca 2019 r., a każdy ma trwać 25 dni, czyli pojadą na ten przegląd po kolei, a nie w jednym czasie. Tym niemniej faktem jest, że taboru jest za mało, przewoźnik musi posiadać jakąś rezerwę taborową, bo zawsze jakiś pociąg będzie w przeglądzie, w naprawie lub będzie stał na bocznicy po wypadku. To jest normalne i należy taki stan przyjąć do wiadomości, a nie w kółko biadolić, jaka to się krzywda stała jakieś tam jednostce, że nie może jeździć, bo uległa uszkodzeniu w wypadku.

  3. Przynajmniej je umyją. Swoją drogą ciekawe jak to będzie, bo Flirty też maja jechać na przegląd, P4 chyba. A połączeń od nowego rozkładu ma przybyć gdzieniegdzie. Mam nadzieje, że władze KŚ wiedza co robią co by znów jakiejś zadyszki nie było.

    1. Nie wiem, czy już coś nie poszło na jakiś przegląd albo do naprawy, bo zadyszkę to już można zauważyć. Dziś rano (przyjazd do Katowic 7:40) na linii S7 jechał stary kibel. Nie dość, że strasznie to niekomfortowe, to jeszcze na dodatek za mało pojemne. Ludzie poupychani jak śledzie. Jeżeli już z jakichś względów musi jechać stary EN57, to niech chociaż jedzie zestawiony z dwóch jednostek.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *