I Ty oceń UTK

Na stronie internetowej Urzędu Transportu Kolejowego jest dostępna ankieta, dzięki której każdy klient może ocenić urząd. Jak twierdzą w UTK – wyniki badania pomogą tworzyć instytucję bardziej przyjazną dla interesariuszy.


Ankieta internetowa przygotowana przez Urząd Transportu Kolejowego ma pomóc podnosić jakość obsługi klientów. Prosimy w niej o przekazanie opinii na temat ogólnej oceny urzędu. Czy czas załatwienia sprawy był właściwy? Czy klient mógł samodzielnie odnaleźć poszukiwane informacje na stronie internetowej lub czy osoba go obsługująca udzieliła wyczerpujących informacji. Wypełniający ankietę ma tez możliwość ocenić szczegółowo pracownika zajmującego się jego sprawą. Ocena może dotyczyć zaangażowania pracownika, poziomu kultury i komunikacji czy bezstronności.

– W Urzędzie Transportu Kolejowego chcemy zagwarantować najwyższą jakość usług. Dokładamy wszelkich starań, aby nasza obsługa była sprawna i profesjonalna. Zebrane informacje posłużą do udoskonalania usług – mówi Prezes UTK Ignacy Góra

Klienci mogą również wypełnić ankietę w sposób tradycyjny podczas wizyty w Urzędzie lub w oddziałach terenowych. Wszystkie dane zbierane są w sposób anonimowy. Ankieta realizuje obowiązek nałożony na organy administracji publicznej przez art. 14 a Kodeksu postępowania administracyjnego. Organy administracji publicznej mają obowiązek umożliwienia stronom oceny działalności urzędów kierowanych przez te organy, w tym pracowników tych urzędów.

Ankieta jest dostępna pod adresem utk.gov.pl/ankieta.

 

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *