Flirty do przeglądu

Koleje Śląskie ogłosiły przetarg na usługi utrzymaniowe, dla swoich czterech elektrycznych zespołów trakcyjnych produkcji Stadlera.


Zamówienie dotyczy usługi utrzymaniowej odpowiadającej poziomom określonym w DSU jako P3.2 i P3.3 na elektrycznych zespołach trakcyjnych serii EN75 o numerze 001, 002, 003 i 004. Cztery jednostki z rodziny Flirt to najstarszy tabor wśród jednostek zakupionych jako fabrycznie nowe, którymi dysponuje spółka Koleje Śląskie.

Jednostki wyprodukowane zostały w 2008 roku. Właścicielem jest Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, który przekazał je do obsługi Przewozom Regionalnym, zaś od 2011 roku są w posiadaniu samorządowej spółki Koleje Śląskie.

Otwarcie ofert w przetargu nastąpi 11 czerwca br.

4 komentarze

  1. Trzeba będzie Feniksy, Impulsy i 14We porozłączać, żeby znowu nie było braków taborowych. Na linii S4 bardzo często zdarza się z takiego powodu odwołanie składu i puszczanie ZKA.

  2. A propos taboru. Wie ktoś może na jakim etapie stoi wymiana Sa138 na EN57 Kolei Dolnośląskich? Mieli się wymienić w marcu albo kwietniu, jest czerwiec a SA 138 dalej stoi w Bielsku na bocznym torze, nie używany. Kolejny nonsens.

    1. Nie będzie żadnej wymiany. Temat już od dawna nieaktualny. Stoi, ponieważ nie jest wpisany w obieg. I nie będzie…

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *