Superbrands 2018 dla PKP IC

PKP Intercity zostało wyróżnione w kategorii Podróże. O przyznaniu tytułów Superbrands 2018 zadecydowali konsumenci w ramach jednego z największych badań rynku w Polsce, zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia na łącznej próbie ponad 10 tysięcy respondentów. Najważniejszym kryterium branym pod uwagę było polecanie marki.


Badanie pokazało, że PKP Intercity jest na drugim miejscu z pośród najchętniej polecanych z grona lotniczych, kolejowych oraz drogowych przewoźników obecnych na polskim rynku. Okazało się także, że kobiety korzystają z usług PKP Intercity znacznie chętniej niż mężczyźni – stanowią one 61% podróżnych. Kolej cieszy się coraz większą popularnością. W zeszłym roku z usług PKP Intercity skorzystało 42,8 mln klientów, czyli o 4,3 mln więcej niż rok wcześniej.

Superbrands to międzynarodowa, niezależna organizacja, działająca od ponad 20 lat w 80 krajach na całym świecie, a od 12 lat w Polsce. W badaniu wzięto pod uwagę takie marki jak: LOT, PKP Intercity, TLK, Przewozy Regionalne i Polskibus.com.

One comment

  1. Przepytywali chyba tych, co nie jeżdżą pociągami – zorientowani dają bardzo niskie oceny.
    Pozdrawiam.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *