W obiektywie czytelników #2

Ponownie powracamy za sprawą naszych Czytelników na teren inwestycji Chybie – Żory – Rybnik – Nędza/Turze. Tym razem ujęcia wykonane od strony Chybia i Strumienia z pokładu pociągu TLK46122 relacji Bielsko Biała Główna – Wrocław Główny.


Zdjęcia wykonał Jakub Soldatke na odcinku Chybie – Żory. Jak widać na poniższej fotogalerii inwestycja na tym odcinku dobiega końca. Uprzedzając pytania – peron na przystanku Strumień nie zostanie wyremontowany w ramach trwającej inwestycji.

Ten pokaz slajdów wymaga włączonego JavaScript.

3 komentarze

  1. Teraz pytanie co zrobić z PKP PLK za brak remontu peronu w Strumieniu, pozwoliła na jego degradację, ma obowiązek go remontować jako zarządca a nie remontuje bo jej nie pasuje a więc PLK nie nadaje się na zarządce i podać tu trzeba kogoś do wywalenia ze stołka dyrektora. Teraz znowu będzie afera gdy by jechał poc. osobowy iż w takim Strumieniu się nie zatrzymuje bo peron nie spełnia norm których PLK nie spełnia , mógłby pozostać ten sam peron z poprawieniem nierównych płyt i płytą przejazdową w torze aby było wyjcie do miasta i tyle. Jak nie bo nie to ja przeklinam PLK tak bo tak.

  2. Ten sam przykład jest w Chałupkach,
    linia po rewitalizacji:
    Chałupki – Rybnik i w trakcie rewitalizacji:
    Chałupki – Kędzierzyn Koźle
    brak remontu peronów stacyjnych w Chałupkach gdzie warto wspomnieć, że zatrzymują się tu pociągi KŚ, Intercity a od czerwca również PR.
    Budynek stacyjny zabity dechami, brak poczekalni, brak wiaty żeby się schować przed wiatrem czy deszczem.
    PLK woli remontować pipidówy niż stacje większe.

  3. Te przykłady tylko potwierdzają, że PLK może działać w oderwaniu od rzeczywistych potrzeb pasażerów i w efekcie psuć biznes kolejowy.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *