Postęp w pracach na LK139

Na łamach naszego portalu prezentujemy nie tylko informacje prasowe i newsy o których napisać może każdy. Sporą częścią publikacji ukazujących się w serwisie Silesia Info Transport są tematy autorskie, wzięte z życia lub po prostu podsyłane przez Was, czytelników. Dzisiaj prezentujemy galerię zdjęć z prac torowych na linii kolejowej nr 139 podesłanych przez naszego czytelnika Marka.


Cieszymy się, że to właśnie z nami dzielicie się informacjami i zdjęciami z regionu. My z przyjemnością je publikujemy na łamach SIT. Doceniamy Waszą aktywność i zaangażowanie. Będzie to Wam wynagrodzone! Ostatnio nasz czytelnik przeprowadzał „inspekcję” prac torowych na odcinku Bielsko-Biała Lipnik – Wilkowice Bystra. Zdjęcia razem z opisem przesłał do nas Marek. Dziękujemy!

Ten pokaz slajdów wymaga włączonego JavaScript.

4 komentarze

  1. Dzięki za zdjęcia 🙂
    Jest szansa na relację z dzisiejszego zakończenia (w teorii) remontu na odcinku Katowice – Katowice Ligota?

    1. Remont odcinka Katowice – Katowice Ligota jest monitorowany przez nas na bieżąco, ale poczekajmy na efekt finalny. Wczoraj przejeżdżając tamtędy trudno nam było ocenić czy skończą czy nie. Lepiej żeby skończyli…

  2. Tyle było rozmów przed 10 laty ile to pojadą te pociągi po zmodernizowanej trasie Bielsko-Biała – Zwardoń, były pomysły o 160 nawet o 200 km/h przyszło co do czego pociągi pojadą max 120 km.h! Po co było się kłócić w ratuszu swego czasu o tam jak ma wyglądać szlak kolejowy po rewitalizacji na Podbeskidziu?
    Dlaczego PKP PLK w momencie rewitalizacji 137 nie przebuduje peronów ani torowiska na Stacji Bielsko-Biała Głowna oraz w Zywcu, o co biega? Wróciłem niedawno z Podkarpacia, ściana wschodnia i jak zobaczyłem dworce kolejowe w m.in. Tarnowie, Dębicy to mi szczęka opadła.
    Widać że pieniądze i zakres prac wykonywanych to sprawa polityczna i nic więcej mi nie przychodzi do głowy!
    A PKP zachowują się skandalicznie, w momencie przebudowy kompleksowej modernizacji linii kolejowych, gruntownej przebudowie poddaje sie przystanki kolejowe i stacje na całej długości gdzie trwa remont kapitalny, a za taki można uznać rewitalizację odcinka Katowice- Bielsko-Biała – Zwardoń.

    1. Wydaje mi się, że oczekujesz troszeczkę za dużo, choć fakt że wiele rzeczy jest dalekich od ideału. 200 km/h, czy naprawdę na tej linii to potrzebne? To nie jest jakaś magistrala międzynarodowa i trudno by się nią stała, długo by tu wymieniać dlaczego… Czasami trzeba pomyśleć realnie, a nie na zasadzie „bo mi się tak wydaje” czy „może jest tam jakiś ukryty potencjał”. Budżet PKP to nie jest skarbonka bez dna, a czasy na kolei do złotych z pewnością nie należą.
      Dębica, Tarnów… A u nas na przestrzeni ostatnich lat w Katowicach czy Gliwicach przypadkiem coś nie działo?
      Ale skoro mowa o linii 139, pierwszy dworzec jaki nadaje się do solidnego remontu to Cz-Dz. Budynek kompletnie nie imponuje i przede wszystkim TOROWISKO. Tam się traci parę dobrych minut z powodu ograniczeń spowodowanych złym stanem torów i urządzeń…

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *