Nowa oferta PKP Intercity

PKP Intercity wprowadza do systemu sprzedaży kolejną pulę biletów w atrakcyjnych, obniżonych cenach. Nowa oferta przedsprzedażowa o nazwie Promo, może zmniejszyć koszty podróży pociągami ekspresowymi nawet o 55%. Tanie bilety będą dostępne już od 1 sierpnia br.


Narodowy przewoźnik konsekwentnie stawia na strategię premiowania osób, które planują podróż wcześniej i kupują bilety z wyprzedzeniem. Od 1 sierpnia wprowadzona zostanie nowa oferta przedsprzedażowa na przejazdy w klasie 2. pociągami Express InterCity Premium i Express InterCity, kursującymi od 31 sierpnia br.

Nowa oferta zapewni pasażerom podróże w atrakcyjnych cenach. Za bilet w 2. klasie pociągu EIP na trasie z Krakowa, Trójmiasta czy Katowic do Warszawy podróżny zapłaci 79 zł, a z Wrocławia do stolicy 89 zł. Jednocześnie m.in. studenci czy uczniowie dzięki przysługującym im ulgom ustawowym za przejazd zapłacą jeszcze mniej. Bilety w ramach oferty „Promo” będą dostępne dopiero po wyprzedaniu puli „Super Promo”. Nowa oferta będzie również limitowana. Po wyczerpaniu puli „Promo” pasażerom będą oferowane bilety w ramach oferty Wcześniej, odpowiednio z 30%, 20% i 10% zniżką.

Jednocześnie od 1 sierpnia br. bilety w ramach oferty „Super Promo” na przejazdy na krótkich odcinkach będą jeszcze tańsze. Mniej zapłacą np. pasażerowie podróżujący na trasie ze Świnoujścia do Stargardu, gdzie cena biletu w ramach „Super Promo” spadnie z 69 do 29 zł, czy na odcinku z Opola do Częstochowy – tu opłata obniży się o 30 zł, tj. do 29 zł.

PKP Intercity zmienia także progi czasowe oferty „Wcześniej”, z której można skorzystać w klasie 2. na dowolnie wybranej trasie krajowej wszystkich kategorii pociągów (EIP, EIC, IC, TLK). Od 31 sierpnia warunku oferty będą nieco mniej korzystne, ponieważ aby otrzymać 10% zniżki należy kupić bilet na co najmniej 7 dni przed odjazdem, 20% na co najmniej 14 dni, a 30% na co najmniej 21 dni przed podróżą.

One comment

  1. Nasze kochane Intercity ma tryskający humorem dział PR. Bo czy ktoś bez poczucia humoru mógłby w jednym komunikacie zawrzeć sprzeczne informacje? Pierwsze i ostatnie zdanie z komunikatu przewoźnika:
    „Narodowy przewoźnik konsekwentnie stawia na strategię premiowania osób, które planują podróż wcześniej i kupują bilety z wyprzedzeniem.”
    „Od 31 sierpnia warunku oferty będą nieco mniej korzystne, ponieważ aby otrzymać 10% zniżki należy kupić bilet na co najmniej 7 dni przed odjazdem, 20% na co najmniej 14 dni, a 30% na co najmniej 21 dni przed podróżą.”

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *