Zakład Stadlera w obiektywie

Dzięki uprzejmości Stadler Polska, mieliśmy przyjemność zwiedzenia zakładu tego producenta taboru kolejowego w Siedlcach. Jest to jeden z największych pracodawców w Siedlcach i obecnie największy eksporter pojazdów szynowych w Polsce. Na miejscu spotkaliśmy się z miłym i życzliwym przyjęciem, zaś dzięki zwiedzeniu hal produkcyjnych zobaczyliśmy jak powstają pociągi, których niezawodność na torach kształtuje się na poziomie 99,98%


Firmie Stadler Polska dziękujemy za możliwość podpatrzenia etapów produkcyjnych w siedleckim zakładzie. Za oprowadzenie po zakładzie i opiekę dziękujemy Marcie Jarosińskiej, kierownik ds. komunikacji oraz Tomaszowi Prejsowi, dyrektorowi zarządzającemu zakładu Stadler Polska w Siedlcach.

Zapraszam do małej galerii z naszego pobytu w siedleckim zakładzie Stadler.

Ten pokaz slajdów wymaga włączonego JavaScript.

2 komentarze

  1. Ciekawe, szkoda tylko że nie ma zdjęcia z wewnątrz pojazdów jak są rozmieszczone miejsca, a tak na marginesie to zastanawia mnie jedno jak długo bryła czoła składu będzie taka kanciasta na jedno kopyto, tak po tych kształtach można rozpoznać każdą rodzinę taboru np. Newag ma Impulsa , Pesa Elfa, i to świadczy o pakcie zasad każdy ma swoje, a kto i jak decyduje o tym że np. taki skład się sprawdzi tu czy tam kiedy to sami podróżni wiedzą w którym miejscu przydały by się przedziały rowerowe (jeden czy dwa) ilość drzwi wejściowych, czy drzwi po między wagonami czy nie itd, itp.

    1. Jedynymi wykończonymi składami były Flirty biało-czerwone dla norweskiego przewoźnika. Zwiedzaliśmy i jesteśmy pod ogromnym wrażeniem, ale niestety prezentacja wnętrza nastąpi dopiero na Innotrans 2017 w Berlinie. Są one wyjątkowe ponieważ posiadają znacznie szerszą skrajnie niż zwykłe Flirty. Dlaczego? To dopiero po prezentacji na Innotrans 😉

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *