Oferta P4 dla 27WEb powyżej budżetu

Na początku kwietnia Koleje Śląskie ogłosiły przetarg na wykonanie usługi naprawy czwartego poziomu utrzymania sześciu elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 27WEb o numerach 001, 002, 003, 004, 005, 006 wraz z wykonaniem prac dodatkowych. W postępowaniu wpłynęła jedna oferta. 


Jednostki 27WEb, których producentem jest PESA Bydgoszcz, to najdłuższe składy jakie śląski przewoźnik posiada w swoim parku taborowym. W sumie długich Elfów jest sześć i kursują głównie na linii S1 Gliwice – Katowice – Częstochowa.

W postępowaniu przetargowym ogłoszonym przez Koleje Śląskie wpłynęła tylko jedna oferta, którą złożyła PESA Bydgoszcz S.A. Wykonanie usługi naprawy czwartego poziomu wraz z wykonaniem prac dodatkowy w ramach zamówienia gwarantowanego i prawa opcji, bydgoska firma wyceniła na 33,618 mln złotych brutto.

Złożona oferta przewyższa budżet Kolei Śląskich, które zamierzały na ten cel przeznaczyć w sumie (zamówienie gwarantowane + opcja) 28,782 mln złotych brutto.

Jaka będzie decyzja przewoźnika? Przekonamy się niebawem.

2 komentarze

  1. Decyzja przewoźnika będzie jedna. Zaniżamy ofertę i dziękujemy. Jeszcze trochę sroczy EN57 jest do wynajęcia. Najlepiej brudne i usyfione – jako wizytówka Kolei Śmiesznych.

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *