Długie elfy pojadą na P3

Koleje Śląskie ogłosiły przetarg na wykonanie usługi przeglądu trzeciego poziomu utrzymania sześciu elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 27WEb o numerach 001, 002, 003, 004, 005, 006 wraz z naprawami bieżącymi. Producentem pociągów jest PESA Bydgoszcz. 


Jednostki 27WEb, to, obok pociągu 35WE, najpojemniejsze składy w parku taborowym Kolei Śląskich, które kursują przede wszystkim na linii S1 Gliwice – Katowice – Częstochowa, a także, głównie w weekendy, na linii S5 Katowice – Bielsko-Biała – Żywiec – Zwardoń i S6 Katowice – Pszczyna – Goleszów – Wisła Głębce.

Przedmiotem ogłoszonego przez Koleje Śląskie przetargu, jest usługa przeglądu 3 poziomu utrzymania sześciu elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 27WEb o numerach 001, 002, 003, 004, 005, 006 wraz z naprawami bieżącymi. Na realizację zamówienia, śląski przewoźnik zamierza przeznaczyć 1,7 mln złotych netto.

Zgodnie ze specyfikacją zamówienia, prace powinny zostać wykonane w okresie od 1 marca do 31 grudnia 2017 roku. O tym, kto je wykona, przekonamy się 13 lutego 2017 roku. Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena.

2 komentarze

  1. Jestem ciekawy w jaki sposób KŚ zastąpią 27WEb na S1. W godzinach szczytu te pociągi jeżdżą przecież pełne. Jedynym ratunkiem będzie chyba 2xEN75 lub coś w tym stylu.

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *