Wielu chętnych na remont torów w Dąbrowie Górniczej

Fot. PKP PLK S.A.

Aż czternaście ofert wpłynęło w postępowaniu przetargowym prowadzonym przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na wykonanie rewitalizacji linii kolejowej nr 171 na odcinku Dąbrowa Górnicza Towarowa – Dąbrowa Górnicza Wschodnia (tor nr 1 od km 4,161 do km 9,300, tor nr 2 odk m 3,907 do km 6,969) oraz linii 661 na szlaku Dąbrowa Górnicza Towarowa – podg Kozioł.


W przetargu na rewitalizację wskazanych fragmentów linii kolejowych nr 171 i 661 wpłynęło czternaście ofert. Najtaniej prace wycenili:

  • NDI – 26,519 mln złotych brutto,
  • Porr – 26,786 mln złotych brutto,
  • Eco-Baza – 26,873 mln złotych brutto.

Warto zauważyć, że wartości powyższych ofert są zdecydowanie niższe od budżetu założonego przez PKP PLK S.A., który wynosi 37,6 mln złotych brutto.

W postępowaniu wystartowały także: Domost razem z PRT, Infra Silesia, Transkol, PPM–T i Torkol, Swietelsky, PNiUIK, Torrems, ZUE, KZN Rail, OHL ZS, Skanska oraz Track Tec.

Jak udało nam się ustalić, zarządca infrastruktury planuje podpisanie umowy z wykonawcą inwestycji na przełomie lutego i marca.

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *