Studenci odwiedzili kolejarzy

Fot.Koleje Śląskie

Ponad 40 osób związanych ze środowiskiem akademickim wzięło udział w spotkaniu zorganizowanym przez zarząd Kolei Śląskich. To jeden z pierwszych elementów ogłoszonej przez KŚ akcji marketingowej. Przewoźnik chce zachęcić studentów do wyboru kolei, jako wiodącego środka transportu przy dojeździe z uczelni do domu czy akademika.


Jak już powszechnie wiadomo, zarząd Kolei Śląskich ogłosił rok 2017 „Rokiem Studenta”. Stąd zaproszenie przedstawicieli właśnie tego środowiska, celem wymiany poglądów, informacji i rozwiązań, które pozwolą KŚ na udane przeprowadzenie zaplanowanej na najbliższe miesiące kampanii.

Zainteresowanie ze strony studenckiej braci było spore, gdyż na miejscu stawili się nie tylko żakowie sami w sobie, ale także przedstawiciele ich samorządów czy stowarzyszeń. Nie zabrakło również, co godne podkreślenia, reprezentacji władz kilku uczelni z naszego regionu.

Wywiązała się dyskusja na tematy różne, od kształtu rozkładu jazdy zaczynając, na ofercie biletowej kończąc. Poruszone zostały sprawy aktualnej siatki połączeń wraz z ich ewentualną modyfikacją, a także to, co powinno się znaleźć w kolejnym rozkładzie jazdy, wchodzącym w życie w grudniu bieżącego roku. Zajęliśmy się również zagadnieniem nocnych pociągów, ze szczególnym naciskiem na kursy weekendowe. Jeśli chodzi o sprawę biletów, to najważniejsze jest jak najszybsze stworzenie możliwości sprawnego poruszania się po całej aglomeracji. No i rzecz, nad którą też rozpoczęliśmy już prace, czyli bilety weekendowe dla studentów starszych roczników. Nie sposób wymienić wszystkich propozycji czy tematów omówionych podczas spotkania. Było ich tak dużo – powiedział Wojciech Dinges, prezes KŚ, który nie krył zadowolenia z faktu, że zaproponowana kampania „studencka” spotkała się z tak dużym zainteresowaniem głównych jej adresatów.

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *