Gdy na peronie za dużo śniegu…

Po okresie intensywnych mrozów nadszedł czas obfitych opadów śniegu. Podobnie jak w ubiegłym roku, PKP PLK zapewnia należyte utrzymanie peronów. By nieodśnieżonych miejsc było jednak jak najmniej, bądź nie było ich w ogóle, zarządca zwraca się z apelem do podróżnych o wskazywanie takich stacji i przystanków, gdzie, ich zdaniem, perony nie są należycie przygotowane do obsługi podróżnych.


Mechanizm według zarządcy infrastruktury ma działać tak. Jeśli Waszym zdaniem peron nie jest odśnieżony lub jest to zrobione w stopniu niezadowalającym, wystarczy wejść na zakładkę strony zarządcy sieci sytuacja zimowa. Po wpisaniu nazwy stacji lub przystanku osobowego wyświetli się Wam adres odpowiedzialnego za to miejsce zakładu linii kolejowych wraz z numerem lub numerami telefonów, pod który można zadzwonić, by zgłosić fakt zaistnienia takiej sytuacji.

Przykład: jeśli Waszym zdaniem nie jest należycie utrzymany peron w Raciborzu, to po wejściu do sieci i wpisaniu podanego wyżej adresu, w rubryce „Szukaj” należy wpisać „Racibórz”. Wówczas wyświetli się informacja, że odpowiedzialny za ten przystanek jest Zakład Linii Kolejowych w Tarnowskich Górach, a dalej podany jest numer telefonu, gdzie zaistniałą niedogodność należy zgłosić.

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *