Ciąg dalszy utrudnień na kolei (Aktualizacja 11:30)

Jak informują Koleje Śląskie, w dniu dzisiejszym w dalszym ciągu będą występować utrudnienia w ruchu pociągów na terenie województwa śląskiego. Najwięcej niedogodności czeka na pasażerów linii S13 Częstochowa – Lubliniec i S58 Czechowice-Dziedzice – Cieszyn, gdzie uruchomiona została zastępcza komunikacja autobusowa.


Zgodnie z informacjami przekazanymi przez śląskiego przewoźnika, na linii S58 na odcinku Czechowice Dziedzice – Zebrzydowice – Cieszyn – Zebrzydowice – Czechowice Dziedzice wprowadzona  została zastępcza komunikacja autobusowa za pociągi relacji:

  • Czechowice Dziedzice 04:01 – Zebrzydowice 04:32,
  • Zebrzydowice 04:42 – Czechowice Dziedzice 05:22,
  • Czechowice Dziedzice 06:09 – Cieszyn 07:30,
  • Cieszyn 08:02 – Czechowice Dziedzice 09:22,
  • Czechowice Dziedzice – 13:08 Cieszyn 14:28,
  • Cieszyn 14:38 – Czechowice Dziedzice 15:59,
  • Czechowice Dziedzice – 16:34 Cieszyn 17:55,
  • Cieszyn 18:45 – Czechowice Dziedzice 20:05.

Również na linii S13 na odcinku Lubliniec – Częstochowa – Lubliniec wprowadzona została zastępcza komunikacja autobusowa za pociągi relacji:

  • Lubliniec 04:54 – Częstochowa 05:30,
  • Częstochowa 05:57 – Lubliniec 06:33,
  • Lubliniec 08:44 – Częstochowa 09:22,
  • Częstochowa 12:15 – Lubliniec 12:51,
  • Lubliniec 13:01 – Częstochowa 13:38.

 

7 komentarzy

  1. Czy przewoźnik w jakikolwiek sposób tłumaczy dlaczego te pociągi nie jeżdżą? Brak sprawnych składów?

  2. I to są właśnie Koleje Śląskie. Brak sprawnych składów, a oni chcą jeszcze pewnie kible oddać PR zamiast wszystkie odkupić. Uruchomić składy spalinowe co stoją SN82, SN83 i SN84 wstyd komunikacja autobusowa, jeszcze nie widziałem u innego przewoźnika żeby za brak taboru organizować ZKA Dinges chyba nie panuje nad tym co się dzieje

    1. Niestety, ale Kolei Śląskich nie stać na kolejne zakupy… a UMWŚ oprócz 10 (12) planowanych nowych jednostek, nie zamierza kupować kolejnych pociągów. Jeśli chodzi o spalinówki, to temat był już wielokrotnie wałkowany. Składy są zajęte przez komorników i nie są własnością śląskiego przewoźnika, dlatego też Koleje Śląskie nie mogę ich „uruchomić”.

      1. Tak na marginesie, SN84 nie mają dopuszczenia na polskie tory, a SN82 in SN83 oczekują Przeglądu P3. (jak nie już P4)
        Można sie też spodziewać że pojazdy nie są już w dobrym stanie technicznym bo stoją bez serwisowania od ponad dwóch lat w krzakach

  3. @Pasażer: akurat z kiblami z PR mamy tym razem największy problem. Sytuacja jest trudna, ale już się nie pogarsza.
    Z poważaniem.
    Dinges

  4. Gdyby szanowny pan prezes zechciał płacić maszynistom za nadgodziny to problemu by nie było bo jednostki tj stare kible były by grzane przez 24/h i nie zamarzały by ale niestety oszczędza się w KŚ nie tylko na pracownikach ale również jak widać na podróżnych

    1. @A.O.: to nie kwestia nadgodzin, bo ich liczba do wypłaty była wyjątkowo wysoka. A juz przy mrozie to w ogole nie powinno podlegac dyskusji. To kwestia tego, ze właściciel pojazdów nie zapewnia zadeklarowanego poziomu napraw. A co do grzania i dozoru- proszę się spytać jakie wydalem dyspozycje. O ile Pan u nas pracuje. Pozdrawiam,

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *