Nowe logo i barwy Przewozów Regionalnych

Fot. Przewozy Regionalne

W zeszłym tygodniu Przewozy Regionalne zaprezentowały schemat identyfikacji nowej marki konsumenckiej. Już niebawem pasażerowie w całym kraju będą korzystać z POLREGIO. Zmienią się nie tylko logo i barwy firmowe. Jak zapewnia przewoźnik – kluczową korzyścią dla obecnych i przyszłych pasażerów będzie podniesienie standardu podróżowania.


Zmiana, jaka już zaszła w spółce, jest kolejnym krokiem Zarządu, który konsekwentnie realizuje proces restrukturyzacji. W 2016 roku Przewozy Regionalne po raz pierwszy w swojej historii osiągną dodatni wynik finansowy we wszystkich obszarach działania. Zmiany w spółce docenili również partnerzy biznesowi, dzięki którym możliwe było pozyskanie finansowania na zakup nowych pociągów i modernizację już posiadanych składów. Już niebawem pasażerowie w całym kraju będą podróżować coraz nowszymi i bardziej komfortowymi pociągami.

Dobre wyniki osiągnięte w 2016 roku to doskonały moment, aby rozpocząć nowy rozdział w historii naszej firmy. Już wkrótce nasza spółka rozpocznie funkcjonowanie pod szyldem POLREGIO. Jestem przekonany, że nowa nazwa szybko zapadnie w pamięć naszym pasażerom, o co będziemy się starali, wciąż udoskonalając naszą ofertę i unowocześniając tabor – zaznacza Mikołaj Turowski, rzecznik prasowy Przewozów Regionalnych.

Pod skrzydłami orła

Nowa nazwa to nie jedyna zmiana, jaką przygotował największy polski przewoźnik kolejowy. Spółka zmienia również swoje logo. Jego symbolem jest grafika nawiązująca do resoru koła wagonu połączonego z symbolicznym przedstawieniem orła. Taki znak graficzny najlepiej oddaje misję firmy – służbę mieszkańcom wszystkich regionów Polski opartą na wiedzy, doświadczeniu, fachowości i tradycji.

Ten pokaz slajdów wymaga włączonego JavaScript.

* Fot. Przewozy Regionalne

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *