Stadler bierze flirty, a Newag okazał się za drogi

P1030366Wczoraj, Koleje Śląskie rozstrzygnęły trzy przetargi na utrzymanie swoich pociągów. Dwa z nich dotyczyły jednostek EN57 AKŚ i EN71 AKŚ a trzeci utrzymania popularnych flirtów, czyli składów EN75.


W postępowaniach na świadczenie usług utrzymania pojazdów EN57AKŚ oraz EN71AKŚ, o których informowaliśmy tutaj, po jednej ofercie złożyła firma Newag. Niestety, jak czytamy w komunikacie wydanym przez Koleje Śląskie, przewoźnik unieważnił oba postępowania, ponieważ oferty przekroczyły budżet zamawiającego. Nowosądecki producent za utrzymanie zmodernizowanych jednostek EN57 i EN71 chciał odpowiednio 1,87 mln zł brutto i 1,42 mln zł brutto.

Natomiast w postępowaniu dotyczącym pojazdów EN75, o którym informowaliśmy tutaj, ofertę złożyła firma Stadler – 1 628 873,01 zł brutto. Mieści się ona w budżecie zaproponowanym przez KŚ, dlatego przewoźnik w ciągu trzech dni roboczych podpisze z wykonawcą stosowną umowę.

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *