Piasek zamiast peronów

Cieszyn wczoraj
Cieszyn wczoraj

Informowaliśmy o tym, że rozpoczął się remont infrastruktury na dworcu kolejowym w Cieszynie. W ciągu kilku dni ekipie remontowej udało się przygotować perony pierwszy i drugi do położenia nowej nawierzchni. Jedynie platforma numer trzy pozostała jeszcze nietknięta. Przypomnijmy, że umowa opiewa na wykonanie przebudowy wszystkich peronów oraz oświetlania na stacji.


Na razie wszystko wskazuje na to, że w połowie listopada cieszyniacy w końcu otrzymają do dyspozycji obiekt w całkiem przyzwoitym standardzie. Miejmy również nadzieję, że prowadzone właśnie prace zmobilizują władze Cieszyna do jak najszybszego rozpoczęcia remontu części dworca należącej do miasta.

Warto odnotować również fakt, że rozpoczęły się przygotowania do obsługi ruchu pasażerskiego na fragmencie linii 190 pomiędzy dworcem w Cieszynie a granicą z Czechami na moście kolejowym na Olzie. Rozpoczęła się wczoraj wycinka krzaków na szlaku, wyczyszczono i wyszlifowano rozjazd łączący ten szlak z cieszyńską elektrociepłownią. Wyglądana ta, że na początek grudnia gdy pojawią się tu pierwsze pociągi z Cieszyna do Frydka-Mistka wszystko będzie gotowe.

One comment

  1. Pytanie.Jaka będzie wysokość nowych peronów?Czy krawędzie będą z antypoślizgowych płyt odmiennego koloru?Jakie są wymogi w UE jeśli chodzi o konstrukcję,wymiary i np.materiał stosowany w budowie nowych peronów?

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *