Aż tak różowo nie będzie

Ta forma reklamy na wagonach w niczym nie przeszkadza podróżnym. Zdjęcie: YouTube.com
Ta forma reklamy na wagonach nie przeszkadza podróżnym.
Zdjęcie: YouTube.com

Przedstawiciele PKP Intercity na portalu Twitter poinformowali dzisiaj, że ze szlaków zaczną znikać wagony reklamujące jednego z operatorów komórkowych. Stanie się tak na wniosek podróżnych, którzy nie maja nic przeciw reklamie firmy T-Mobile, mającej odpowiadać za działanie sieci w pociągach tego przewoźnika. Chodzi o fragmenty znajdujące się na oknach wagonów, które zdaniem pasażerów utrudniają im życie i komfort podróży.


Największe i najbardziej znane kolejowe wersje reklamy firmy T-Mobile, która wygrała przetarg na montaż i obsługę internetu w pociągach PKP Intercity to reklamy, które za pomocą specjalnej powłoki oklejane są na całej powierzchni wagonu. Jak na całej, to także i na oknach, co nie pozostaje bez wpływu na jakość podróży. Dzieje się tak za sprawą gęstości specjalnej folii, która po położeniu na burcie w dużym stopniu ogranicza dostęp światła do wnętrza wagonu. Z drugiej strony, spora jest grupa podróżnych, która uwielbia podczas podróży podziwiać widoki za oknem. Z racji nałożonej reklamy, również i to jest utrudnione. Nic dziwnego, że pasażerowie zaczęli zgłaszać przewoźnikowi, że taka sytuacja im się nie podoba i wnoszą o usunięcie materiałów promocyjnych z części „okiennej” wagonów. Przewoźnik doszedł do porozumienia z reklamodawcą i ogłoszono dzisiaj nad ranem na Twitterze, że wagony całkowicie pokryte tą reklamą powoli z naszych torów zaczną znikać. Nadchodzą czasy, że internetu będzie więcej w wagonie niż na nim samym.

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *