Mobilny punkt obsługi MZK

Międzygminny Związek Komunikacyjny z Jastrzębia-Zdroju rozpoczyna obsługę pasażerów w terenie. Mobilny punkt obsługi pasażerów uruchamiany będzie cyklicznie w gminach należących do MZK. W pierwszej kolejności skorzystają z niego głównie mieszkańcy miejscowości położonych najdalej od Biura Związku w Jastrzębiu.


Na miejscu będzie możliwe załatwienie wszystkich spraw związanych z wyrobieniem e-biletu lub jego aktualizacji. To informacja szczególnie ważna dla uczniów rozpoczynających naukę po wakacyjnej przerwie. Pracownicy MZK udzielą także wszelkich informacji dotyczących usług MZK. Zakres obsługi będzie identyczny jak ten w Biurze Obsługi Klienta w jastrzębskiej siedzibie MZK.

Harmonogram obsługi pasażerów

Czerwionka-Leszczyny: poniedziałek 26 sierpnia sala posiedzeń Urzędu Gminy i Miasta, godz. 11.00-17.00

Pawłowice: wtorek 27 sierpnia Urząd Gminy (parter), godz. Godz. 11.00-17.00.

Pszów: środa 28 sierpnia Urząd Miasta – Biuro Obsługi Klienta, godz. 11.00-17.00

Rydułtowy: czwartek 29 sierpnia kancelaria Urzędu Miasta, godz. 11.00-17.00.

Żory: piątek 30 sierpnia Muzeum Miejskie, godz. 10.00-16.00

Radlin: drugi tydzień września – szczegóły podamy w późniejszym terminie.

Fot. MZK Jastrzębie-Zdrój

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *