KŚ na Pol’and’Rock?

PolRegio nie obsłuży specjalnych pociągów podczas festiwalu w Kostrzynie nad Odrą. PKP Intercity również planuje ominąć to miejsce na czas trwania corocznej imprezy. Czy Koleje Śląskie powinny zorganizować specjalne pociągi dowożące mieszkańców naszego regionu na festiwal Pol’and’Rock? Taka interpelacja wpłynęła na ręce Marszałka.


W dniach 1-3 sierpnia br. w Kostrzynie nad Odrą tradycyjnie odbędzie się Pol’and’Rock Festival stanowiący formę podziękowania za udział wolontariuszy w zbiórce na cele Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku dojazd na wydarzenie może być utrudniony z powodu wycofania się z udziału przewoźnika PolRegio oraz przymiarce PKP Intercity do przetrasowania swoich pociągów dalekobieżnych, omijających w ten sposób Kostrzyn nad Odrą w dniach trwania festiwalu.

Dwóch radnych opozycyjnych województwa śląskiego sugeruje w interpelacji skierowanej do Marszałka by ten zastanowił się nad zorganizowaniem specjalnych pociągów przez Koleje Śląskie, które z naszego regionu zawiozą uczestników festiwalu do Kostrzyna nad Odrą i przywiozą ich z powrotem po zakończeniu wydarzenia. Interpelacja została złożona w piątek, 14 czerwca br…

8 komentarzy

  1. A ja jestem przeciw. Nie mam ochoty, żeby pociągi do których się dokładałem podatkami były obrzygiwane przez jakąś hołotę, nawet jeśli KŚ miałyby na tym zarobić.

    1. Panie michrze. Lepiej by kibole je obrzygali albo jakaś pielgrzymka. Jak jest możliwy zysk to trzeba to skalkulować. Pana tokiem myślenia nie powinno być nocnych autobusów, tramwajów czy w przyszłości pociągów, bo przecież hołota wraca z imprez. Nie puszczać komunikacji jak jest festyn bo zarzygają . Takim myśleniem Śląsk właśnie jest i będzie zaściankiem Polski. Co widać jadąc przez tą ziemię.

      1. Nie, nie jest lepiej, ale to Pan pisze to fałszywa alternatywa. Michrze ma rację. Pozdrawiam.

  2. Zawsze z Katowic jeździły pociągi Regiomusic nawet 2-3 składy i startowały z peronu 5. Nie widzę żadnych przeciwwskazań, żeby w tym roku Koleje Śląskie nie chciały sobie zarobić i puścić swoje składy. Wszak mamy EN57-1943, EN57KM-3001 i 3002 oraz 14WE, 57AKŚ i 71AKŚ, które można wysłać do Kostrzyna. Wszystkie jednostki mają monitoring poza 1943 także nie będzie problemu wyłapać jakiegoś pijanego brudasa, który demoluje skład.

  3. Tylko elf2 i może by to badziewie ledwie dyszace odstawili na Raciborska.Bo to badziewiarski i bardzo słaby głośny tabor.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *