A w Bielsku-Białej prace pełną parą

Wczoraj Przemek wziął psa, aparat fotograficzny i wyruszył na spacer. Jako zawodowy kolejarz i przy okazji, wielki miłośnik tej formy transportu, na miejsce przechadzki wybrał sobie okolice linii kolejowej nr 139, a dokładniej, jej odcinek pomiędzy Bielskiem-Białą Główną a stacją Wilkowice Bystra. 


Tam od kilku tygodni trwa generalny remont nawierzchni a także przystanków kolejowych. Po powrocie nie ukrywał, że jest zbudowany tym co zobaczył, bo tempo i nasilenie prac robi wrażenie. Wierzymy mu na słowo, tym bardziej, że znajduje to odzwierciedlanie w dokumentacji fotograficznej, którą nam i Wam udostępnił.

Ten pokaz slajdów wymaga włączonego JavaScript.

* Fot. Przemysław Szczapanek

4 komentarze

  1. Miałem okazję jechać IC Inka do Zwardonia.
    Potwierdzam demontaż torowiska i przystanków w kierunku Bielska idzie wykonawcy świetnie. W Mikuszowicach zaczęto wylewać ławy pod nowy peron.

    1. Dziękujemy za pamięć. Że to będzie 14WE wiedzieliśmy troszkę wcześniej jednak nie publikowaliśmy informacji dopóki Industrial Division nie potwierdziło jej na swoim profilu na FB. Jeszcze raz dzięki

  2. Na kiedy planowany jest etap związany z przebudową peronów i torowiska dla pociągów osobowych i dla towarowych na stacji Bielsko-Biała Główna, ile jeszcze lat będziemy na to czekali?
    Niedawno słyszałem rozmowę dwóch pracowników kolei jeden z nich twierdził, że remont na stacji w Bielsku-Białej, wszedł w fazę realizacji w latach 90-tych końca XX wieku. Ale w czasach Balcerowicza, Polska była pogrążona w kryzysie gospodarczym co spowodowało wstrzymanie m.in. inwestycji na stacji BB Główna. Od tego czasu minęło ponad 20 lat a PKP zabierają się za remont LK 139 niemalże od środka.

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *